De belangrijkste hulpprogramma's van Google
Google heeft ontzettend veel tools en biedt hiermee mogelijkheden voor website beheerders om de zoekresultaten te beinvloeden of te verbeteren. Hier een overzicht van de belangrijkste Google tools.
Lees meerWat is een goede domeinnaam voor SEO?
Google heeft in verschillende communicaties aangegeven dat de aanwezigheid van het zoekwoord in de URL van invloed is op de positie in de zoekresultaten van dat zoekwoord. Hoe gebruikt u deze kennis en hoe kiest u het juiste domein voor uw nieuwe website?
Lees meerGoogle Analytics
Met de hulpmiddelen van google, analytics en webmastertools komt u veel te weten over ue website. U verzamelt statistieken als de bounce rate, click through rate, mobiel gebruik en nog veel, véél meer. In dit artikel leggen wij de belangrijkste tools uit, vertellen we waar u ze vindt en wat u ermee kunt.
Lees meerRich Content
Dat goede content belangrijk is hebben we uitgelegd in het artikel content is king. Maar wanneer is content goed? Wat moet jij doen om ervoor te zorgen dat jouw content de website verder omhoog helpt in de zoekmachines?
Lees meerContent is King
Er zijn meer dan 200 factoren die bepalen hoe hoog jouw website scoort in de zoekmachines. Velen van deze factoren houden echter verband met één bovenliggende factor; content. Zonder goede, uitdagende en unieke content zal jouw website niet hoog kunnen scoren en wordt je dus online niet snel gevonden.
In dit artikel leggen we je verder uit waarom content zo belangrijk is.
Lees meer